10.08.2006

唔得

有d字眼,我係好唔鍾意聽到。

譬 如話"strategic"呢個字,通常講果個人講完一大輪 "strategic xxx"、"strategic yyy"之後,我都唔覺得佢之前講果段說話有幾"strategic"。試過有個客響講緊做 leaflet 既時候都用到"strategic"呢個字,我真係對佢佩服到五體投地。

不過我今次其實係想講另一個字眼:"唔得"。

根據我既觀察同理解,通常講"唔得"既人背後大致上可以分做以下呢幾個原因:
(按我對原因既接受程度排序:(1)係最唔接受,(5)係最接受。)


1. 懶。基本上個腦都冇process過果個意見,就已經講左唔得先,因為"唔得"="唔使做",係一個好好既推搪藉口。

2. 對改變既恐懼。我同意人對改變係會有一定程度既抗拒既,呢點我可以理解。但係係咪應該了解一下呢個改變係咪會比原先好d先呢?

3. 直覺上覺得唔得。呢個都好d,起碼都有諗過下,但係可能諗得唔夠周詳,可能仲未係好了解到新諗法同舊諗法既分別。

4. 用傳統方法思考完認為唔可行。呢點我會理解,但係傳統方法唔得0者,非傳統既方法又得唔得呢?

5. 用非傳統方法思考完都認為唔可行。我會欣賞呢個人,如果佢肯再用多d腦汁去諗下就好喇。如果真係再諗都係唔可行既,咁就冇辦法啦,而且我都好欣賞佢所付出既努力既。

我最鍾意adidas近排個廣告:Impossible is Nothing.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home