5.06.2006

Killer application

香江富商李+x近年比隻生豬搞到好頭痕,鬼咩,個生豬領養牌費咁昂貴,隻豬原來又唔係咁受食家喜愛,咪唯有不斷變賣家當,四圍班水餵住佢先0羅!

他豬欄股東火紅火綠咁點算?無0既,咪整個EBITDA盈利出0黎,叫做大家心照有樣0野交差啦。

咩係EBITDA盈利?唔解釋得咁複雜喇,大致上可以比喻做個老公同個老婆講:「如果唔計嫖、賭、飲、吹,我都算係個好男人0既!」不過如果連唔計呢樣果樣,都唔算係好男人0既,咁我就真係替班豬欄股東心傷喇!因為呢種男人將會叫做LBITDA,唔解釋喇,總之就同LOLITA差唔多咁騎啦

講返轉頭,+x 一路都好想搵個killer application去賣豬仔,諗諗埋埋,其實都度0左唔少橋:


「不如針對果班日日夜夜都想見住0既拖友丫?」不過男拖友擰晒頭咁話:「咪搞!無時無刻check住仲得了0既!比返少少空間0黎好喎!幾大都唔用!」

「咁不如說服班年輕夫婦,有仔女0既,就用生豬0黎睇住自己仔女丫?」點知年輕夫婦聽到即刻火都0黎埋:「喂!+x!你mark到d樓價咁高,我地兩公婆夠錢供樓都唔夠錢養仔啦!你係咪refund返d樓價比我先?!」

唉!呢樣又唔得、果樣又唔得,+x頭都大埋,靠隻cunning fox真係等死。

A!不過天無絕人之路,你豬欄班大帝度唔掂0者,香江仲有班前途無限精甩辮0既學生哥丫0麻!

今日新聞話,幾個學生哥響會考公開試期間,走去洗手間用生豬上網搵答案喎!

嘩!真係千呼萬喚始出來!+x今次真係響個心度笑出0黎:「拿拿臨call呀cunning fox班幾team sales去各大、中、小學做promote先!班學生哥中文水平雖然差0者,但係「養兵千日,用在一”豬”」應該都識掛?」

Cunning fox收到老細電話,即刻大讚:「老細真係英明!我連廣告headline都諗埋喇!一於就話”用生豬,冇A?No Way!”

0 Comments:

Post a Comment

<< Home