11.23.2006

[轉貼] 假如徐志摩是廣州人...

《再別康橋》
《拜拜康橋》

輕輕地我走了,

我靜靜雞散水

正如我輕輕地來;

就好似我靜靜雞咁過黎;

我輕輕地招手,

我靜靜雞yaap手,

作別西天的雲彩。

同D雲講聲“係咁先喇,喂”

那河畔的金柳,

河邊果D金柳,

是夕陽中的新娘;

好似個新娘響黃昏曬太陽;

波光裡的豔影,

反映響水上面個姣樣,

在我的心頭蕩漾。

搞到我個心響度卜卜跳。

(以下數段從略)

(以下幾段慳番)

但我不能放歌,

但我唔可以唱K,

悄悄是別離的笙簫,

講拜拜果支笛衰左;

夏蟲也為我沈默,

熱天的昆蟲都為我收聲, 
   
沈默是今晚的康橋!
康橋今晚真係啞左!

悄悄的我走了,

我靜靜雞散水,

正如我悄悄的來,

就好似我靜靜雞咁過黎;

我揮一揮衣袖,

我拍拍籮柚,

不帶走一片雲彩。

一舊雲都唔拎,嫌重得滯。



《偶然》

《0岩0岩》

我是天空裡的一片雲,

我係天上面一舊雲,

偶然投影在你的波心-

個影咁0岩遮住你郁郁下既心-

你不必訝異,
你唔使問有冇搞錯,

更無須歡喜-

更加咪開心住-

在轉瞬間消滅了蹤影。

眨下眼我就冇曬影咯。

你我相逢在黑夜的海上,

我地響夜ma ma既海碰頭,

你有你的,我有我的,方向;
你有你既,我有我既,蒲點;

你記得也好,

你記得又好,

最好你忘掉,

最好你咪鬼記住,

在這交會時互放的光亮 。

互相過電果陣幾咁光猛。



《枉然》

《0徒心機》

你枉然用手鎖著我的手,

你0徒心機拉住我隻手,

女人,用口擒住我的口,

阿姐,仲死咁嘴我個口,

枉然用鮮血注入我的心,

0徒心機啪d血入我個心,

火燙的淚珠見證你的真,

雖然滾熱辣既眼淚幾逼真。

遲了!你再不能叫死的復活,

遲唔遲D呀!瓜左既5可以比你叫翻生,

從灰土裡喚起原來的神奇,

點叫釘左既我再有高潮;

縱然上帝憐念你的過錯,

就算個天原諒你對我做錯既野,

他也不能拿愛再交給你!

佢都唔會叫我再同你疏乎。



《別擰我,疼》

《咪meet我,痛》

“別擰我,疼,”

“咪meet我,痛呀,”

你說,微鎖著眉心。

你話,皺皺地眉頭。

那“疼”,一個精圓的半吐,

果個“痛”字,蠱蠱惑惑咁,

在舌尖上溜 ─ 轉。

響條(月利)尖碌碌下 ─ 仲U turn。

一雙眼也在說話,

對眼都響度講野,

睛光裡漾起,

眼神裡面蒲起d,

心泉的秘密。

心水秘密野。



《夢》

《夢》

灑開了,

攤開曬,

輕紗的網,

仲遮咩鬼野,

“你在哪裡?”

“你響邊?”

“讓我們死,”你說。

“我地去死啦,”你講野。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home